EMERGENCIES ASSISTANCE
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ
ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
Η VICTORY, δημιούργησε ένα πανελλαδικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης περιστατικών οδικής βοήθειας για περιστατικά πελατών των ενεργών συνεργατών του δικτύου μας , που δεν έχουν οδική βοήθεια, με χαμηλό κόστος χρέωσης.
Το πρόγραμμα υποστηρίζεται με την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης στις ώρες από 09:00 έως 17:00, όπου ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπός μας θα προσφέρει την κατάλληλη βοήθεια ώστε να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο πελάτης του συνεργάτη μας .
Περιληπτικά οι υπηρεσίες του προγράμματος VICTORY ASSISTANCE EMERGENCY αφορούν οχήματα ΜΟΤΟ- ΕΙΧ –ΦΙΧ ΕΩΣ 3500 τόνους και μεταξόνιο μέχρι 3,15 μ .
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μεταφερθεί σε συνεργείο της αρεσκείας του, το κόστος χρέωσης εξαρτάται από το γεωγραφικό σημείο που έχει ακινητοποιηθεί το όχημα του και το γεωγραφικό σημείο που επιθυμεί να μετακινηθεί.
Πιο αναλυτικά:
Το κόστος χρέωσης του περιστατικού για τη γεωγραφική ζώνη της Αττικής καθώς και για όλες τις γεωγραφικές ζώνες στην υπόλοιπη Ελλάδα εξετάζεται και δίδεται κατά περίπτωση.
Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε πριν την επικοινωνία, με το συντονιστικό μας κέντρο, για την δική σας διευκόλυνση είναι:
- Κατηγορία οχήματος.
- Την ακριβή τοποθεσία που έχει μείνει και την ακριβή τοποθεσία που θέλει να πάει, ο πελάτης σας.
- Θα πρέπει να γνωρίζει ο πελάτης το κόστος της εξυπηρέτησης και τον άμεσο τρόπο πληρωμής στο οδηγό με παραλαβή νόμιμων δικαιολογητικών.
- Αριθμό κυκλοφορίας, ονοματεπώνυμο και κινητό τηλέφωνο πελάτη.
- Σκοπός της εταιρεία μας είναι, η καλύτερη και η οικονομικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη, του συνεργάτη μας. Διευκρινίζουμε ότι, η εταιρεία μας δεν έχει κανένα κέρδος από αυτήν την υποστήριξη, σκοπός μας είναι η εξυπηρέτηση με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Η υπηρεσία απευθύνεται κυρίως σε συνεργάτες της victory, που έχουν παραγωγή συμβολαίων οδικών βοηθειών άνω των 10 συμβολαίων μηνιαίως.
- Το κόστος της υπηρεσίας χρεώνεται ο πελάτης, ο οποίος καταβάλλει το συμφωνηθέν ποσό στον οδηγό της εταιρείας οδικής βοήθειας με την οποία έχει συμβληθεί η εταιρεία μας και από τον οποίο παραλαμβάνει το σχετικό νόμιμο παραστατικό (απόδειξη παροχής).
- Σε περίπτωση που ο συνεργάτης επιθυμεί να χρεωθεί ο ίδιος το περιστατικό, θα πρέπει να καταβάλει το συμφωνηθέν ποσό σε τραπεζικό λογαριασμό μέσω e – banking και να στείλει το καταθετήριο στην εταιρεία οδικής βοήθειας, ώστε να εξυπηρετηθεί άμεσα.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αργυρούπολη, Αττικής
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 215 215 1821 , 210 9237560
FAX: 210 3000 133
Email: [email protected]
ΩΡΑΡΙΟ: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ