ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ: 215 215 1821

ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ

VOLTON

Συνεργαστείτε σήμερα μαζί μας και διαθέστε στο πελατολόγιο μας ένα από τα οικονομικότερα πακέτα της αγοράς.

VOLTON

Συνεργαστείτε σήμερα μαζί μας και διαθέστε στο πελατολόγιο σας ένα από τα οικονομικότερα πακέτα της αγοράς.

Για οικιακούς πελάτες:

  • Την αίτηση της Volton σωστά συμπληρωμένη & υπογεγραμμένη
  • Το σχετικό συνοδευτικό έντυπο υπογεγραμμένο
  • ΑΔΤ (ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα οδήγησης)
  • Τον τελευταίο εκδοθέντα λογαριασμό

Η τελευταία ένδειξη μετρητή είναι  απαραίτητη, εκεί  φαίνεται εάν ο λογαριασμός είναι ο πιο πρόσφατος και είναι εκκαθαριστικός ,σε άλλη περίπτωση  ζητάμε από τον πελάτη να μας δώσει το ακριβές νούμερο ή φωτό του μετρητή.

Επίσης, εάν υπάρχει διακανονισμός με τον προηγούμενο πάροχο ή έχει λήξει ο λογαριασμός αλλά υπάρχει εξόφληση, θα πρέπει να σταλούν οι ανάλογες αποδείξεις. 

Για Επιχειρήσεις:

  • Την αίτηση της Volton σωστά συμπληρωμένη & υπογεγραμμένη
  • Το σχετικό συνοδευτικό έντυπο υπογεγραμμένο
  • ΑΔΤ (ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα οδήγησης) του Νόμιμου Εκπροσώπου
  • Απαραίτητα δικαιολογητικά ανάλογα με το είδος της εταιρίας (πχ για ατομική θέλουμε την έναρξη, για ΑΕ καταστατικό, ΦΕΚ κλπ)
  • Τον τελευταίο εκδοθέντα λογαριασμό

Η τελευταία ένδειξη μετρητή είναι  απαραίτητη, εκεί  φαίνεται εάν ο λογαριασμός είναι ο πιο πρόσφατος και είναι εκκαθαριστικός ,σε άλλη περίπτωση  ζητάμε από τον πελάτη να μας δώσει το ακριβές νούμερο ή φωτό του μετρητή.

 Επίσης, εάν υπάρχει διακανονισμός με τον προηγούμενο πάροχο ή έχει λήξει ο λογαριασμός αλλά υπάρχει εξόφληση, θα  πρέπει να σταλούν οι ανάλογες αποδείξεις.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να αλλάξω προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος;

Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή είναι πολύ απλή, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε καμία αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σας. Το μόνο που απαιτείται είναι να υπογράψετε Σύμβαση Προμήθειας με τη Volton, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκετε.

Μπορώ να έρθω στη Volton αν είμαι σε καθεστώς ρύθμισης;

Βεβαίως και μπορείτε, αρκεί ο λογαριασμός σας να είναι ενήμερος ως προς τους όρους της ρύθμισης.

Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αλλαγή προμηθευτή;

Όχι, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή.

Ποιό είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αλλαγής προμηθευτή;

Για την ολοκλήρωση αλλαγής Προμηθευτή απαιτείται περίπου μια εβδομάδα από την εκπνοή του δικαιώματος υπαναχώρησης. Το χρονικό διάστημα εξαρτάται από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ). Η Volton θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την αμεσότερη διεκπεραίωση του αιτήματος αλλαγής σας.

Κατά τη διάρκεια της αλλαγής προμηθευτή υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα;

Όχι, δε θα υπάρξει καμία διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία μεταφοράς. Η επιχείρησή σας ή το σπίτι σας δεν μένουν ούτε λεπτό χωρίς ρεύμα, καθώς η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή είναι καθαρά εμπορική. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

Παρέχετε τις υπηρεσίες σας σε όλη την Ελλάδα;

Η Volton προσφέρει τις υπηρεσίες της και προμηθεύει με ηλεκτρική ενέργεια όλες τις περιοχές που είναι μέρος του Ελληνικού διασυνδεδεμένου σύστηματος ηλεκτρικής ενέργειας. Το διασυνδεδεμένο σύστημα περιλαμβάνει την ηπειρωτική Ελλάδα, την Πελοπόννησο, την Εύβοια καθώς και τα ακόλουθα νησιά:

Αγκίστρι, Αίγινα, Αλόννησο, Αμολιανή, Άνδρο, Αντίπαξους, Αντίπαρο, Γυαλί, Δήλο, Ελαφόνησο, Ζάκυνθο, Ηρακλειά, Θάσο, Θύμαινα,  Ιθάκη, Ίο, Κάλαμο, Κάλυμνο, Καστό, Κέα (Τζια), Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κουφονήσι, Κύθηρα, Κω, Λειψούς, Λέρο, Λέσβο, Λευκάδα, Λήμνο, Μεγαλονήσι, Μεγανήσι, Μύκονο, Νάξο, Νίσυρο, Παξούς, Πάρο, Πόρο, Ρήνεια, Σαλαμίνα, Σαμοθράκη, Σάμο, Σίκινο, Σκιάθο, Σκόπελο, Σπέτσες, Σύρο, Σχοινούσα, Τέλενδο, Τήλο, Τήνο, Ύδρα, Φολέγανδρο, Φούρνους, Ψέριμο.

Στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει η δυνατότητα προμήθειας και στα υπόλοιπα νησιά που ανήκουν στο μη Διασυνδεδεμένο Δίκτυο Μεταφοράς.

Τι χρονική διάρκεια έχει η σύμβαση που υπογράφω με την Volton;

Η σύμβαση έχει αόριστη διάρκεια με ελάχιστη ισχύ ενός έτους από την ημερομηνία υπογραφής της. Έχετε το δικαίωμα να τη καταγγείλετε αζημίως με 1 μήνα προμήνυση. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση, πέρα από την εξόφληση των λογαριασμών που βρίσκονται σε εκκρεμότητα.

Σε περίπτωση βλάβης η διακοπής ρεύματος που μπορω να απευθυνθω;

Σε περίπτωση βλάβης απευθύνεστε στο κέντρο βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ που αναγράφεται στο λογαριασμό σας. Ο ΔΕΔΔΗΕ παραμένει υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής.

Ποιος θα επισκευάσει τη βλαβη;

Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνος για την αποκατάστασή της είναι ο αρμόδιος τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής ανεξαρτήτως παρόχου.

Όταν υπάρχει διακοπη ρεύματος στην περιοχη μου, θα εχω και εγω που είμαι πελάτης της Volton;

Επειδή το Δίκτυο είναι κοινό, η διακοπή επηρεάζει το σύνολο των καταναλωτών της περιοχής (άρα και εσάς) ανεξάρτητα της εταιρείας που έχετε επιλέξει για προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

Υπάρχει ενδεχόμενο διάκρισης και διακοπής ρεύματος μόνο στους πελάτες Volton και οχι σε πελάτες αλλων παροχων;

Δε μπορεί να πραγματοποιηθεί και δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός ή διάκριση έναντι οποιουδήποτε καταναλωτή, ανεξαρτήτως του πάροχου που έχει επιλέξει για την τροφοδοσία της εγκατάστασής του. Το δίκτυο είναι κοινό για όλους τους καταναλωτές και η ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ.

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ εάν εχω άλλες ερωτήσεις;

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Volton στο 11300 και στο 210418770 καθημερινά από τις 09:00 π.μ. έως τις 05:00μ.μ., μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Θα χαρούμε να σας ακούσουμε!

Είμαι πελάτης χαμηλής τάσης, ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για μεταφορά στη Volton;

Αντίγραφο τελευταίου εξοφλημένου λογαριασμού. Σε περίπτωση που αυτός είναι έναντι, θα χρειαστεί και ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός για τον υπολογισμό της κατανάλωσης.

Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου

Ένδειξη μετρητή

Είμαι πελάτης μέσης τάσης, ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για μεταφορά στη Volton;

Αντίγραφα λογαριασμών του τελευταίου προμηθευτή, που αφορούν τουλάχιστον στους τελευταίους τέσσερις (4) μήνες, με την σχετική εξοφλητική απόδειξη του τελευταίου λογαριασμού. Σε περίπτωση εγκαταστάσεων που λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο ανά περίοδο (εποχιακά μεταβαλλόμενο προφίλ κατανάλωσης), οι λογαριασμοί θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικοί για όλο το έτος (π.χ. δύο (2) λογαριασμοί ανά εποχή).

Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας νόμιμου εκπροσώπου ή διαβατηρίου.

Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για εταιρείες ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ, ΙΚΕ;

1. Ισχύον καταστατικό.

2. Ταυτότητα νόμιμου εκπροσώπου διπλής όψεως.

3. Πρόσφατη, εκδοθείσα τους τελευταίους δύο (2) μήνες, βεβαίωση του Γ.Ε.ΜΗ περί τροποποιήσεων του καταστατικού και περί ισχύουσας εκπροσώπησης για τις ΕΠΕ ή ΦΕΚ για τις Α.Ε

4. ΦΕΚ εκλογής ΔΣ, συγκρότησής του σε σώμα και εκπροσώπησης της εταιρείας για τις ΑΕ, Σε περίπτωση που η σύμβαση υπογράφεται από τρίτο πρόσωπο (άλλο από το νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας), υπό την προϋπόθεση ότι τούτο επιτρέπεται από το καταστατικό, για τη νομιμοποίηση του υπογράφοντος απαιτείται:

– συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη νομίμως από τον ή τους εταίρους/ τον ή τους νόμιμους διαχειριστές που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) (ΟΕ, ΕΕ, IKE),

– συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη νομίμως από τον ή τους νόμιμο/νόμιμους διαχειριστές που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) (ΕΠΕ),

– συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο (στο οποίο η εξουσία θα παρέχεται από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας για λογαριασμό της εταιρείας) ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας με γνήσιο της υπογραφής του από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) ή ακριβές αντίγραφο πρακτικού Διοικητικού Συμβουλίου με το οποίο εξουσιοδοτείται για την εν λόγω πράξη, υπογραφή κλπ. (ΑΕ).

Θα χρειαστεί να καταβάλω εγγύηση & τι θα γινει με την εγγύηση του προηγούμενου παρόχου;

Το ποσό της εγγύησης του προηγούμενου παρόχου σας επιστρέφεται. Το ποσό της εγγύησης που καταβάλλεται στην Volton είναι ίδιο με αυτό του υφιστάμενου προμηθευτή με ελάχιστο όριο για τις παροχές οικιακής χρήσης τα € 15 και για τις παροχές επαγγελματικής χρήσης τα € 50.

Πότε ισχύει η νυχτερινή χρέωση στα οικιακά τιμολόγια;

Από 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου: 02:00 – 08:00 και 15:00-17:00 και από 1 Μαϊου έως 31 Οκτωβρίου : 23:00 – 07:00*

*εκτός αν αναγράφονται διαφορετικές ώρες στο ρολόι / λογαριασμό.

Κάθε πότε θα λαμβάνω λογαριασμό και κάθε πότε πρέπει να εξοφλώ;

Ο λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος της Volton εκδίδεται κάθε μήνα και ανάλογα με το είδος του λογαριασμού χαρακτηρίζεται ως:

– ΕΝΑΝΤΙ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας στον «ΕΝΑΝΤΙ» λογαριασμό πραγματοποιούνται βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης σύμφωνα με το παρελθοντικό προφίλ κατανάλωσης που έχει καταγραφεί στο μετρητή

– ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας στον «ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ» λογαριασμό πραγματοποιούνται βάσει καταμετρούμενης κατανάλωσης. πιστοποιημένης από τον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου.

– ENANTI – READY: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας στον «ENANTI – READY» λογαριασμό πραγματοποιούνται βάσει της καταχώρησης ένδειξης μετρητή του πελάτη.

Ποιοι ειναι οι δυνατοί τρόποι αποστολής του λογαριασμού μου;

Μπορείτε να λαμβάνετε τον λογαριασμό κατανάλωσης σας μέσω ταχυδρομείου αλλά και ηλεκτρονικά μέσω του υπολογιστή σας. Στο κινητό λαμβάνετε το πληρωτέο ποσό και την ημερομηνία λήξης. Σύντομα θα μπορείτε να βλέπετε ανάλυση του λογαριασμού μέσω του www.volton.gr.

Μπορώ να δηλώσω την κατανάλωσή μου;

Εφόσον έχετε δημιουργήσει το λογαριασμό σας στο Customer Care Portal της Volton, μπορείτε να καταχωρήσετε τη μέτρησή σας όσες φορές επιθυμείτε μέσα στο επιτρεπτό διάστημα. Θα ληφθεί υπόψιν μόνο η τελευταία καταχώρηση για τον υπολογισμό του λογαριασμού σας.

Πως ενημερώνεται η Volton για τις μετρήσεις του ρολογιού μου;

Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υποχρεωμένος να μας αποστέλλει τις μετρήσεις για κάθε πελάτη που εκπροσωπούμε. Με βάση αυτές τις μετρήσεις γίνεται η εκκαθάριση του λογαριασμού σας. O ΔΕΔΔΗΕ παραμένει υπεύθυνος για το Δίκτυο ενώ η Volton είναι εταιρεία η οποία προμηθεύει ηλεκτρική ενέργειας χωρίς να έχει την οποιαδήποτε ευθύνη ή κυριότητα στο Δίκτυο Διανομής.

Τι χρεώσεις περιλαμβάνει ο λογαριασμός μου;

Οι χρεώσεις σε όλους τους λογαριασμούς για όλους τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας αποτελούνται από δύο σκέλη:

  • Η ενέργεια η οποία έχει καταναλωθεί στο ανάλογο χρονικό διάστημα τιμολόγησης (ανταγωνιστικό σκέλος)
  • Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις οι οποίες αφορούν: τις χρεώσεις του δικτύου μεταφοράς, δικτύου διανομής, υπηρεσιών κοινής ωφέλειας (ΥΚΩ), χρέωση ΕΤΜΕΑΡ και λοιπές χρεώσεις
  • Οι παρακάτω χρεώσεις επιβάλλονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει, συν εισπράττονται με τους λογαριασμούς κατανάλωσης και αποδίδονται στο κράτος:
    • Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης – ΕΦΚ (Ν. 2960/01). Ο ΕΦΚ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς , υπολογίζεται επί της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και υπόκειται σε ΦΠΑ
    • Ειδικό τέλος 5‰ – ΔΕΤΕ (Ν. 2093/1992). Το ΔΕΤΕ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, υπολογίζεται επί της αξίας του καταναλισκόμενου ρεύματος προσαυξημένης με τη χρέωση του ΕΦΚ. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ.
    • Δημοτικά Τέλη –Δημοτικοί Φόροι – Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (Ν. 25/1975, Ν. 2130/1993). Η χρέωση των δημοτικών τελών (ΔΤ) του δημοτικού φόρου (ΔΦ) και του τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) υπολογίζονται σύμφωνα με τα τετραγωνικά μέτρα του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου.
    • ΕΡΤ (ΦΕΚ 44A/ 29.04.2015)
Τι είναι οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις;

Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι ίδιες για όλους τους καταναλωτές, ανάλογα την κατηγορία τιμολογίου, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει. Οι χρεώσεις αυτές αποτελούν χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας (δηλαδή το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων) και είναι για όλους τους παρόχους ίδιες.

Για τα ακίνητα που δεν χρησιμοποιούνται υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από την καταβολή των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού;

– Βάσει του ν.3345/2005 ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή νόμιμου εκπροσώπου του, απαλλάσσονται από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον υποβληθεί στον οικείο Δήμο, μαζί με την ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση, βεβαίωση που εκδίδεται από τα τοπικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. περί διακοπής ηλεκτροδότησης του ακινήτου.

– Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. μπορεί ο ενδιαφερόμενος να βρει στην ιστοσελίδα https://www.deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/

Τι είναι ο προμηθευτής τελευταίου καταφυγίου;

Ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου υποχρεούται να προμηθεύει πελάτες οι οποίοι δεν εκπροσωπούνται από προμηθευτή, λόγω υπαιτιότητας του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους ή εξαιτίας γεγονότων που εμπίπτουν στη σφαίρα επιρροής του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους. Ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου ορίζεται, με απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), ο Προμηθευτής με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ανά κατηγορία πελατών. Η μετάπτωση στην υπηρεσία τελευταίου καταφυγίου πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

Τι είναι ο προμηθευτής καθολικής υπηρεσίας;

– Ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας υποχρεούται να προμηθεύει μικρούς πελάτες σε όλη την ελληνική επικράτεια, εφόσον συντρέχει μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

α. οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες έχουν αδρανήσει σχετικά με το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής προμηθευτή.
β. οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες αδυνατούν να βρουν προμηθευτή στην απελευθερωμένη αγορά με βάση τους υφιστάμενους εμπορικούς όρους.

– Η μετάπτωση στην υπηρεσία καθολικής υπηρεσίας πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

Σε τι διαφέρουν οι χαμηλή, μέση και υψηλή τάση;

– H Χαμηλή Τάση χρησιμοποιείται για Βιομηχανική και Εμπορική χρήση μέχρι 250 kVA, όπως επίσης και για Οικιακούς Πελάτες με ισχύ μικρότερη των 25 kVA.

– Οι μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις Βιομηχανικής και Εμπορικής χρήσης με Συμφωνημένη Ισχύ άνω των 250 kVA, εντάσσονται στην κατηγορία καταναλωτών Μέσης Τάσης (20 kV). Από την 1η Φεβρουαρίου 2012, τα τιμολόγια Μέσης Τάσης έχουν απελευθερωθεί. Κάθε πελάτης Μέσης Τάσης, μπορεί να απευθύνεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Volton προκειμένου να αναλυθούν τα ενεργειακά του χαρακτηριστικά και να του αποσταλεί Οικονομική Προσφορά βάσει των ειδικών αναγκών της επιχείρησής του.

– Η Υψηλή Τάση χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε βαριές βιομηχανίες (πχ. χαλυβουργία, κλωστοϋφαντουργία). Οι καταναλωτές Υψηλής Τάσης στην Ελλάδα είναι περιορισμένοι, περίπου 30, αντιστοιχούν στο 10-12% της ετήσιας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας. Προς το παρόν όλες οι εταιρίες που είναι συνδεδεμένες στην Υψηλή Τάση τροφοδοτούνται αποκλειστικά από τη ΔΕΗ ΑΕ.

Τι σημαίνει η χρέωση των ρυθμιζόμενων χρεώσεων σε λογαριασμούς έναντι;

Σύμφωνα με απόφαση της ΡΑΕ (Ο-69655 1/11/2017) οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις εφαρμόζονται πλέον και στους Έναντι λογαριασμούς. Μέχρι πρότινος, αυτές εφαρμόζονταν μόνο στους Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς. Αυτό σε καμμία περίπτωση δεν σημαίνει πως οι χρεώσεις αυτές χρεώνονται διπλά. Αντίθετα, μοιράζονται ανάμεσα στους Έναντι κι Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, ώστε οι συνολικές χρεώσεις να είναι πιο κοντά από λογαριασμό σε λογαριασμό και να διευκολύνεται, έτσι, ο οικογενειακός προϋπολογισμός σας.

Τι πρέπει να κάνω αν το ακίνητό μου παραμένει κλειστό;

Βάσει του ν.3345/2005, ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, μπορούν να έχουν απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον ο ιδιοκτήτης ή ο νόμιμος εκπρόσωπος υποβάλλει στο Δήμο υπεύθυνη δήλωση αλλά και σχετική βεβαίωση από το τοπικό γραφείο ΔΕΔΔΗΕ.

Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ μπορεί ο ενδιαφερόμενος να βρει στην ιστοσελίδα https://www.deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/

Θα πρέπει να προσέξετε πως σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρησιμοποίηση του ακινήτου, επιβάλλεται ολόκληρο το σχετικό τέλος μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής.

Πως υπολογίζονται οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις;

Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις υπολογίζονται για όλους τους καταναλωτές με τον ίδιο τρόπο, ανεξαρτήτως προμηθευτή και αφορούν την λειτουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξη του συστήματος μεταφοράς και του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και άλλων κοινωνικών πολιτικών.

Συνοψίζονται στις εξής χρεώσεις;

  • Χρέωση Χρήσης Συστήματος (ΧΧΣ): καλύπτει το κόστος λειτουργίας, συντήρησης και ανάπτυξης του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Η μεταφορά γίνεται σε υψηλή τάση μέσω των πυλώνων από τα εργοστάσια παραγωγής μέχρι τους υποσταθμούς υποβίβασης της υψηλής τάσης σε μέση τάση και υπεύθυνη αρχή είναι ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ).

Τύπος υπολογισμού: ΜΠΧ(€kVΑ&έτος) x kVA x Ημέρες /365 + kWh x MMX(€/kWh)

όπου:
ΜΠΧ: Μοναδιαία Πάγια Χρέωση
ΜΜΧ: Μοναδιαία Μεταβλητή Χρέωση
kWh: κιλοβατώρες που έχουν καταναλωθεί
kVA: Συμφωνημένη Ισχύς: είναι η ανώτερη ισχύς που έχει συμφωνηθεί και δικαιούται να απορροφά ο καταναλωτής από το Δίκτυο της ΔΕΗ και αναγράφεται στο Συμβόλαιο Προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος

  • Χρέωση Χρήσης Δικτύου (ΧΧΔ): καλύπτει το κόστος λειτουργίας, συντήρησης και ανάπτυξης του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Η μεταφορά γίνεται σε μέση και χαμηλή τάση. Υπεύθυνη αρχή είναι ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

Τύπος υπολογισμού: ΜΠΧ(€kVΑ&έτος) x kVA x Ημέρες /365 + kWh x MMX(€/kWh)/συνφ

όπου:
ΜΠΧ: Μοναδιαία Πάγια Χρέωση
ΜΜΧ: Μοναδιαία Μεταβλητή Χρέωση
kWh: κιλοβατώρες που έχουν καταναλωθεί
kVA: Συμφωνημένη Ισχύς: είναι η ανώτερη ισχύς που έχει συμφωνηθεί και δικαιούται να απορροφά ο καταναλωτής από το Δίκτυο της ΔΕΗ και αναγράφεται στο Συμβόλαιο Προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος.
συνφ: Συντελεστής ισχύος: υπολογίζεται σε ορισμένες κατηγορίες πελα­τών με μεγάλη Συμφωνημένη Ισχύ και υπολογίζεται από τις καταναλώσεις ενεργού και αέργου ενέργειας. Για τους υπόλοιπους πελάτες ο συντελεστής ισχύος λαμβάνεται ίσος με τη μονάδα (συνφ=1)

  • Λοιπές Χρεώσεις (ΑΠ): καλύπτουν τις χρεώσεις για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς.

Τύπος υπολογισμού: kWh x Μοναδιαία Χρέωση (€/kWh)

  • Υπηρεσίες κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ): Αφορούν την κάλυψη των χρεώσεων για να παρέχεται ηλεκτρική ενέργεια: 1) στους κατοίκους των μη διασυνδεδεμένων νησιών στις ίδιες τιμές με αυτές των κατοίκων της ηπειρωτικής χώρας, παρά το γεγονός ότι το κόστος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στα νησιά είναι κατά πολύ υψηλότερο, 2) σε πολύτεκνες οικο­γένειες και σε ευάλωτους καταναλωτές που εντάσσονται στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (μακροχρόνια άνεργοι, άτομα με ειδικές ανάγκες κ.λπ.) σε τιμές σημαντικά μειωμένες σε σχέση με τα εκάστοτε ισχύοντα τιμολόγια.

Τύπος υπολογισμού: kWh x Μοναδιαία χρέωση (€/kWh)

  • Ενιαίο Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ): καλύπτει τις αποζήμιώσεις των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές (ΑΠΕ). Αποτελεί τη συνεισφορά όλων μας στη μείωση εκπομπών αερίων ρύπων.

Τύπος υπολογισμού: kWh x Μοναδιαία χρέωση (€/kWh)

Όλες οι ρυθμιζόμενες χρεώσειs υπόκεινται σε ΦΠΑ 6%

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΑΛΛΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝ

  • Τέλος υπέρ ΕΡΤ: Το ύψος του ανταποδοτικού τέλους ανέρχεται στο ποσό των 36€ το χρόνο ανά παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και υπολογίζεται σε κάθε λογαριασμό των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας για τη χρονική περίοδο στην οποία αυτός αναφέρεται. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ.
  • Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης (ΕΦΚ): Σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, κάθε Προμηθευτής είναι υποχρεωμένος να συνεισπράττει με τους λογαριασμούς ρεύματος τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (ΕΦΚ) και να τον αποδίδει στο Ελληνικό δημόσιο. Ο ΕΦΚ χρεώνεται μόνο στους εκκα­θαριστικούς λογαριασμούς, υπολογίζεται επί της πραγματικής κατανάλωσης και υπόκειται σε ΦΠΑ.
  • Ειδικό Τέλος 5 ‰. (ΔΕΤΕ): Η εκτιμώμενη μέση επιβάρυνση λόγω ΕΙΔ.ΤΕΛ 5‰ είναι της τάξης των 0,5 ευρώ ανά 1.000 kWh. Επισημαίνεται ότι η χρέωση για ΕΙΔ.ΤΕΛ 5‰ υπολογίζεται στους ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΥΣ λογαριασμούς επί της αξίας του καταναλισκόμενου ρεύματος προσαυξημένης με τη χρέωση του Ειδικού Φόρου Κατα­νάλωσης. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ.
  • Δημοτικά Τέλη (ΔΤ) – Δημοτικός Φόρος (ΔΦ) – Τέλος Ακίνητης Περιου­σίας (ΤΑΠ): Η χρέωση των Δημοτικών Τελών (Δ.Τ.) του Δημοτικού Φόρου (Δ.Φ.) και του Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ) γίνεται σύμφωνα με τα τετραγωνικά μέτρα που αναφέρονται στο έγγραφο του αρμόδιου Δήμου, το οποίο προσκομίζεται από τον πελάτη κατά την αρχική ηλεκτροδότηση ή με μεταγενέστερο έγγραφο του αρμόδιου Δήμου προς το Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ).

Ο υπολογισμός τους γίνεται ως ακολούθως:

α. Για Δημοτικά Τέλη (ΔΤ): (τ.μ. ακινήτου) * (συντελεστή Δ.Τ ) * (ημέρες έκδοσης λογαριασμού) / 365 ημέρες

β. Για Δημοτικό Φωτισμό/ ΔΦ): (τ.μ. ακινήτου) * (συντελεστή Δ.Φ.) * (ημέρες έκδοσης λογαριασμού) / 365 ημέρες

γ. Για ΤΑΠ: (τ.μ. ακινήτου) * (τιμή ζώνης) * (παλαιότητα) * (συντ. ΤΑΠ) * (ημέρες έκδοσης λογαριασμού) / 365 ημέρες

Τι είναι ο τόκος υπερημερίας & πως υπολογιζεται;

Ο τόκος υπερημερίας επιβαρύνει το λογαριασμό που δεν έχει πληρωθεί εμπρόθεσμα.

Ο τοκισμός πραγματοποιείται πάνω στην συνολική αξία του λογαριασμού μειωμένη κατά τις αξίες Δήμων και ΕΡΤ & υπάγεται σε αναλογικό τέλος χαρτοσήμου.

 

Ο τόκος υπολογίζεται ως εξής:

(Επιτόκιο x Ημέρες μετά τη λήξη του λογ/σμου x Ανοιχτό Υπόλοιπο)/365 + Χαρτόσημο

Όπου: Ανοιχτό Υπόλοιπο = Χρεώσεις Ηλεκτρικής Ενέργειας (Χρέωση Προμήθειας Ενέργειας + Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις + Ρήτρα Προσαρμογής) + ποσό Εγγύησης

Κάθε πότε χρεώνεται ο τοκος υπερημερίας;

Η χρέωση πραγματοποιείται μόνο κατά την παραγωγή εκκαθαριστικού λογαριασμού και όχι στους έναντι.

Σε περίπτωση μερικής εξόφλησης του λογαριασμού ή για περισσότερους από έναν ανεξόφλητους λογαριασμούς, ο τόκος επιβαρύνει το κάθε ποσό για τις αντίστοιχες ημέρες καθυστέρησης πληρωμής του.

Για ποιούς πελάτες ισχύει ο τόκος υπερημερίας;

Ισχύει για όλους τους πελάτες εκτός από τους:

  • πελάτες με τιμολόγιο ΚΟΤ
  • ευάλωτους πελάτες
VOLTON – ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΑΨΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ & ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Κορυτσάς 1, ΤΚ 16451
Αργυρούπολη, Αττικής
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 215 215 1821 , 210 9237560
FAX: 210 3000 133
Email: info@victorynet.gr
Πλοηγηθείτε στην έδρα μας

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΧΑΡΤΗΣ

Κορυτσάς 1, Αργυρούπολη

© 2019 Victory. All rights reserved.

el Greek
X